Gràcies per fer créixer el benestar de la nostra comunitat!
- Associació Aurigues

- 3 jun
- 1 min de lectura

A la nostra associació creiem que el benestar mental, emocional i físic és un pilar fonamental per construir una societat més saludable, conscient i connectada. Aquest camí, però, no el recorrem sols.
Durant els darrers anys hem tingut la sort de comptar amb la col·laboració generosa de terapeutes, formadors i professionals que han compartit el seu temps, els seus coneixements i la seva experiència amb la nostra comunitat. Gràcies a la seva implicació, hem pogut oferir activitats, tallers, formacions i espais de creixement personal que han deixat una empremta positiva en moltes persones.
Per aquest motiu, iniciem un cicle especial de publicacions dedicat a donar visibilitat i reconèixer la tasca d’aquests professionals que han contribuït a la nostra missió de manera altruista o solidària. Al llarg de les properes setmanes us presentarem les seves trajectòries, especialitats i aportacions, amb l’objectiu de posar en valor la seva feina i apropar-la a totes aquelles persones que puguin beneficiar-se dels seus serveis.
Aquest és, sobretot, un gest d’agraïment. Una manera de dir gràcies a qui ha decidit sumar talent, coneixement i humanitat a un projecte sense ànim de lucre que treballa per promoure el benestar integral de les persones.
Us convidem a seguir aquesta sèrie de publicacions i a conèixer de prop els professionals que, amb la seva dedicació i compromís, ens ajuden a construir una comunitat més sana, resilient i conscient.
Gràcies per formar part d’aquest camí.
"Quan compartim coneixement, experiència i vocació de servei, multipliquem les oportunitats de benestar per a tothom. Aquest cicle és el nostre petit homenatge a les persones que ho fan possible."




Quiero daros las gracias por la enorme labor que estáis desarrollando. Un gran trabajo en pro del bienestar emocional y físico de las personas. Necesitamos a organizaciones como la vuestra que nos ayuden a encontrar paz en nuestras almas, frente al ataque que sufrimos desde varios frentes: problemas familiares y económicos, el sufrimiento por ver que millones de personas mueren a diario por la hambruna y las guerras, el maltrato a la mujer por el solo hecho de serlo y muchas más situaciones terribles... Pero hay luz, aunque a veces solo se pueda ver a través de una pequeña grieta..., ese es el comienzo.